ÅRE

Åre var sjukt kul, hade kul i skidbacken med vännerna och på kvällarna.
Ska berätta lite om Åre:
Jag och min familj både i en lägenhet vid torget. Vännerna bodde omkring. Jag och Linnea var lite sega på morgorna så vi brukade mötas vid liften vid halv tolv :P Sendan så mötte vi upp resten av kompisarna som ibland bestog av : Mina, Nike, Sofie, Jenny, Johanna, Elin, Emma, Danne, Hannes, Joel, Linnea, Maya (kanske har glömt nån, är så trött i huvudet så bli inte ledsen ! ^^) Sen så åkte vi skidor hela dagen.  Efter vi hade åkt klart så brukade vi åka till Holiday club och bada. Det var sjukt najs ! haha. Sen så ibland så kunde vi mötas upp för att käka ute eller så käkade vi med våra familjer och sedan mötes upp.
På kvällarna brukade vi mötas upp på hotellet. Kom inte riktigt ihåg vilken dag men det vara nån av dom första dagarna så träffade vi några killar som vi sedan mötte upp några andra kvällar också.
Annars så softade vi mest men hade sjukt kul !
Ska ladda in bilderna och lägga upp dom nu också, kommer i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0