Igår

Nu tänkte jag berätta lite om går dagen, Vi hade några vanliga lektioner i början av dagen. Sen till lunch så åkte alla in till stan för att kolla på musikmuseet. Vi var bara där en kortis. Sen så gick jag , Mimmi, Cicci och Becca till Espersso House och köpte frapinos. Sendan så åkte vi hemåt. Kunde inte stanna kvar i stan eller nått för jag var tvungen att packa det sista.
Pappa skulle skjusa mig och Annika till Arlanda för Annika skulle till Åre och då kunde vi ju åka tillsammans. Men så ringer pappa och säger att han har fått punktering i kungenskurva :P hahah, så typiskt. Så då beställer vi en taxi istället :)
Allt gick bra förutom på planet så var det en skit jobbig kille som satt bredvid mig och skulle snacka med mig hela tiden. Hatar när folk inte fattar när man inte vill snacka, jag satte till och med i Ipoden men han slutade inte snacka x)
Här kommer lite biler från igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0