Lätt brun sotning

Nu tänkte jag visa en brun sotning som jag hade i helgen som är jätte lätt att göra!
Och ja jag vet att jag ser ut som ett mongo på bilderna då jag har mina ögon stängda ! Haha :P
Här är de jag använder mig av :
Ögonskuggor från Isadora.
Pensel från The Body Shop
Steg 1 - Börja med att ta foundation över hela ögat.
Steg 2 - Ta den ljusaste skuggan och ta skuggan på nästan hela locket, inte längst ut. Ta också lite i vrån och lite under ögat.
Steg 3 - Ta sedan den näst mörkaste skuggan och lägg den i mitten av ögon locket.
Steg 4 - Ta sedan den mörkaste skuggan och lägg längst ut på ögonlocket !
Steg 5 - Sudda sedan ut så att det inte blir kanter mellan skuggorna !
Hoppas ni fattar nått :P Fråga om ni har några frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0