NOW

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan hjälpa mig lite med NO frågorna, har ju ett prov att göra imorgon. Ska till skolan vid tre och göra de provet.
Imorgn har vi ledigt så de får nog bli en liten plugg dag tror jag. Ska plugga på NO provet på dagen ram till tre, och sen så ska jag plugga spanska för att jag har spanska prov på fredag -.- så jävla mycket plugg. Men det kommer kännas skönt efteråt för då har vi inte några prov eller inlämningar kvar tror jag :D (fram till lovet)
Ska byta ut en bokhylla mot en klädhängare. Mina gaderober börjar bli så jävla fulla! Så ska fråga mamma och vi kan åka till IKEA imorgon kväll och köpa stången :) Blir nog skit snyggt om man hänger upp några snygga klänningar på stången !
Alltså såhär :
Fast med lite mer och färggladare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0