Vårmodet

Denim, Pasteller, Höga byxor.
Detta tror jag på i vår. Vet inte om jag skulle bära alla men det är vad jag tror blir mest inne.
Pasteller
Pasteller kommer bli väldigt populärt i vår. Speciellt på klänningar och jackor. Kan gärna vara pastell på pastell. T.ex en pastell färg på en klänning och sen en annan pastell färg på en jacka som man har till.
Jag själv kommer köra på pastell klänningar och pastell färger på naglarna.
Denim
Denim är något som nog aldrig kommer gå ut i mode. Jeans är alltid rätt. Detta år så ska jag också satsa på en snygg jeansjacka. Modet i år med denim så ska man gärna matcha denim med denim. Helst i olika jeansfärger men jag tror nog att det blir lite too much för mig. Tycker det är snyggare att matcha en jeansjacka till svarta jenas istället för vanliga blåa jenas.
Höga byxor
Kan bli snyggt framifrån men bakifrån? Man får så fult as om man har höga byxor, men jag vet inte. Tycker att det kan vara ganska snyggt om man matchar det snyggt. T.ex som Kenza gjorde här nedanför. Kanske ska satsa på ett par ändå? Får nog ta och fundera över detta..

Kommentarer
Postat av: sara

Hehe, vilken söt blogg :) Kika gärna in min blogg, LIFE OF AN REDHEAD, 20 årig tjej som brinner för ROCK / TRASH MODE, BRA MUSIK och andra galna grejor! Uppdaterar flera gånger dagligen, så ge mig en chans o klicka dig in så får jag hoppas att du fastnar! Puss

2010-03-18 @ 23:12:24
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0